W Telepizzy zainaugurowano EURO wcześniej

150x110

Ponad sto rozdanych pizz, konkursy, nagrody i mnóstwo ludzi, tak bawili się klienci i pracownicy Telepizzy  podczas eventu, zorganizowanego na zakończenie konkursu „Buduj flagę”. Zabawę zakończył „Marsz z flagą”, podczas którego jego uczestnicy przeszli ulicami Warszawy ze specjalnie przygotowaną 100 metrową flagą Polski pod Stadion Narodowy.

Od początku roku w Telepizzy postanowiono mocno akcentować nadchodzące EURO. Systematycznie poszerzano menu, ruszyły konkursy, promocje oraz nowe oferty skierowane do kibiców. Funpage na facebooku hiszpańskiej spółki przeszedł metamorfozę i tam również piłka nożna stała się tematem przewodnim. W zeszłym tygodniu zorganizowano na lotniskach w Poznaniu i Gdańsku, specjalne powitania dla drużyn narodowych z Hiszpanii i Portugalii.

Punktem kulminacyjnym tych działań był jednak wielki event z udziałem klientów i pracowników hiszpańskiej sieci pizzerii, który miał miejsce w Warszawie, w dniu otwarcia EURO2012, przed jednym z lokali Telepizzy. Jak powiedziała Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza sp. z o.o. , było mnóstwo ludzi, którzy świetnie się bawili. Rozdawaliśmy pizze, były konkursy z nagrodami i upominki dla wszystkich uczestników zabawy. Od przeszło trzech miesięcy nasi Klienci rejestrując specjalne kody dodawane do zamówień budowali na naszej stronie internetowej wirtualną flagę, którą ostatecznie uszyliśmy. Flaga miała 100 metrów długości i 3 metry szerokości. Na zakończenie eventu, wszyscy razem ponieśliśmy ją ulicami Warszawy dopingując w ten sposób naszą reprezentację. Nawet nagły deszcz nie popsuł humorów, o czym świadczy frekwencja. Na marsz przyszło mnóstwo osób - naszych klientów, pracowników oraz przechodniów, którzy spontanicznie przyłączali się do nas.

Jak zapowiada Iwona Olbryś, nastrój piłkarskiego święta pozostanie w Telepizzy na dłużej. Przynajmniej do końca EURO we wszystkich lokalach Telepizzy w Polsce jedną z najważniejszych ofert pozostanie „Mistrzowska oferta”, w której do każdej pizzy zamawiający otrzyma w prezencie drugą taką samą, a także popcorn lub colę w promocyjnej cenie, oraz obowiązująca od trzech miesięcy oferta „Kibicuj zażarcie”, która ze względu na duże zainteresowanie została wydłużona do końca czerwca”. We wszystkich lokalach będzie również można napić się piwa i obejrzeć mecz.